Reklamace zboží
Pokud je Vaše zásilka poškozená, přišlo Vám jiné zboží, nebo v jiném počtu, neváhejte nás kontaktovat na email reklamace@fitmin.cz
Práva z vadného plnění
Máte právo vytknout vadu, která se vyskytne u chovatelských potřeb, a to v zákonné lhůtě 2 let. Na zuživatelných věcech jako jsou prodávaná krmiva je vyznačena nejkratší trvanlivost, tj. minimální doba, po kterou si potravina zachovává své specifické vlastnosti a splňuje požadavky zdravotní nezávadnosti. Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je 4 měsíce až 3 roky od data výroby dle druhu krmiva a je uvedena na obalu.
Právo z vadného plnění se nevztahuje na škody vzniklé:
- Při neodborném zacházení zákazníka s krmivem
- Při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka
- V důsledku živelné katastrofy
- V důsledku násilného poškození
- V důsledku povětrnostních vlivů
- Při provozu za neobvyklých podmínek
Krmiva se skladují v suchu, na chladném místě chráněném před slunečními paprsky a teplem. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům.
Průběh reklamace
Pokud je Vaše zásilka poškozená, přišlo Vám jiné zboží, nebo v jiném počtu, neváhejte nás kontaktovat skrze e-mail: reklamace@fitmin.cz.
- Reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti v co nejkratším možném termínu.
- Na e-mail reklamace@fitmin.cz zašlete kompletní informace k poškozené zásilce (jméno, příjmení, adresu, tel., email, č. objednávky, název reklamovaného zboží, důvod reklamace, preferovaný způsob vyřízení reklamace (dodání nové věci/ oprava)
- Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady.
- Při uplatnění reklamace Vám vydáme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob reklamace požadujete a Vaše kontaktní údaje.
- Pokud je Vaše objednávka poškozena přepravou, při přebírání zásilky do protokolu kurýra vždy uveďte „přebírám s výhradou pro možnou reklamaci“. Jinak se může stát, že zboží nebude (i přes zdánlivě nepoškozenou krabici) v pořádku a doručovací společnost pak reklamaci neuzná.
- Pokud nebude Vaše reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, máte právo odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
- Pokud bude Vaše reklamace vyřízena, jsme povinni vydat Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemně odůvodníme zamítnutí reklamace.